Práce Hotjar – šikovný nástroj „All In One“ Že je testování alfa i omega při ladění webu není žádná novinka, čím ale začít?…Jan Nachtigal29.6.2019
Práce Kolik „P“ opravdu prodává? Všichni znají marketingový mix (5P) jako klíčový nástroj klasického marketingu. Ale opravdu to stačí?Jan Nachtigal23.3.2019
Práce Proč nepoužívat A/B testování Výrazy jako A/B testování, optimalizace konverzního poměru, optimalizace vstupní stránky... vidím tak často, až bych…Jan Nachtigal6.1.2016
Práce Na výpravě za SEO a UX SEOUX tour pomalu končí a nakonec jsem byl rád, že jsem se vůbec dostal na…Jan Nachtigal24.11.2015
Práce Přeřaďte na vyšší rychlost Jestliže jsme si v SEO ještě před lety vystačili s pár titulky, nadpisy a hromadou…Jan Nachtigal10.10.2014
Práce Web ostrý jako břitva Knížka Web ostrý jako břitva byla odkládaná a očekávaná - podobně jako tunel Blanka. A…Jan Nachtigal1.10.2014
Práce Jak vstupní stránka ovlivňuje úspěch kampaní Když jsem před časem psal o tom, jak snadné je pohřbít jakoukoliv kampaň, zjistil jsem,…Jan Nachtigal28.7.2014
Práce Motivujte zákazníky k objednávce Funkční a logické problémy nejsou jedinou komplikací, proč návštěvníci nenakupují. Možností je více...Jan Nachtigal21.11.2013
Práce 10 chyb, které vás připraví o objednávku Utíkají vám zákazníci před dokončením objednávky a vy nevíte proč? Nejste v tom sami. Přitom…Jan Nachtigal16.10.2013