AB testování

Proč nepoužívat A/B testování

Výrazy jako A/B testování, optimalizace konverzního poměru, optimalizace vstupní stránky… vidím tak často, až bych řekl, že postupně nahrazují tak oblíbené SEO. Nespekuluji o důvodech…

Kdy použít SEO a kdy PPC

SEO vs. PPC – ten dělá to a ten zas tohle

Máme se více věnovat SEO, nebo investovat do PPC? Který kanál vydělává víc a který je účinnější? Oba jsou důležité, ale každý se hodí na něco jiného. Známá věc, přesto dostávám stále stejné otázky…

7 tipů pro SEO 2015

7 tipů pro rok 2015

Zítra je poslední den roku a tak, i když nemám křišťálovou kouli, zkusím si tipnout, co nás může čekat v roce příštím. Za rok uvidíme…

Google Analytics

Co je psáno, nemusí být dáno.

Google Analytics je užitečný nástroj, pokud mu ale nevěříte vše. Slovy klasika – je to takový ošklivý a zlý nepěkná věc. Tak třeba včera.

Kolik stojí SEO

SEO za litr – jde to?

Optimalizace pro vyhledávače je dlouhodobý proces, který se za pár dní zvládnout nedá. Ale co když na to nemáte peníze? Zvolíte „economy SEO“?

nahled

Přeřaďte na vyšší rychlost

Jestliže jsme si v SEO ještě před lety vystačili s pár titulky, nadpisy a hromadou odkazů, dnes do hry vstupuje celá řada dalších faktorů. A jedním z nich je i samotná rychlost webu.

To vaše SEO nefunguje!

To vaše SEO nefunguje!

Tahle historka už je nějaký ten pátek stará, v obměnách se ale čas od času opakuje. Bylo, nebylo, zpracovával jsem jednu analýzu. A výsledky nebyly takové, jaké zadavatel očekával. Stává se to i vám?