Práce Čím víc direct, tím víc brand Vidíte v Analytics vysoký podíl přímé návštěvnosti? Gratuluji, znamená to, že lidé znají vaši značku.…Jan Nachtigal20.5.2016
Práce Proč nepoužívat A/B testování Výrazy jako A/B testování, optimalizace konverzního poměru, optimalizace vstupní stránky... vidím tak často, až bych…Jan Nachtigal6.1.2016
Práce Lokální SEO nejen pro lokály Lokální SEO nemusí být pro každého. Pokud je ale vaše podnikání zaměřeno na místo nebo…Jan Nachtigal13.7.2015
Práce SEO vs. PPC – ten dělá to a ten zas tohle Máme se více věnovat SEO, nebo investovat do PPC? Který kanál vydělává víc a který…Jan Nachtigal29.3.2015
Jiné... 7 tipů pro rok 2015 Zítra je poslední den roku a tak, i když nemám křišťálovou kouli, zkusím si tipnout,…Jan Nachtigal30.12.2014
Práce Co je psáno, nemusí být dáno. Google Analytics je užitečný nástroj, pokud mu ale nevěříte vše. Slovy klasika - je to…Jan Nachtigal19.11.2014
Práce SEO nikdy neumírá Zajímavé. Napíšete jak se poprat s Not provided a skoro nikdo si toho nevšimne. Ale…Jan Nachtigal10.11.2014
Práce Tak nám zabili SEO. Které SEO? Kolikrát jsem za poslední roky slyšel, že SEO je mrtvé. Najděte si v Google frázi…Jan Nachtigal23.10.2014
Práce SEO za litr – jde to? Optimalizace pro vyhledávače je dlouhodobý proces, který se za pár dní zvládnout nedá. Ale co…Jan Nachtigal20.10.2014