Práce Kolik „P“ opravdu prodává? Všichni znají marketingový mix (5P) jako klíčový nástroj klasického marketingu. Ale opravdu to stačí?Jan Nachtigal23.3.2019
Práce Google mapy krok za krokem Přestaly vám na webu fungovat mapy od Google? Bude to tím, že se změnily podmínky…Jan Nachtigal19.11.2018
Práce Udělejte si pořádek v Google Analytics A je to tady – po letech očekávání se v Analytics konečně objevila možnost přesunu služeb…Jan Nachtigal16.8.2016
Práce Čím víc direct, tím víc brand Vidíte v Analytics vysoký podíl přímé návštěvnosti? Gratuluji, znamená to, že lidé znají vaši značku.…Jan Nachtigal20.5.2016
Jiné... 7 tipů pro rok 2015 Zítra je poslední den roku a tak, i když nemám křišťálovou kouli, zkusím si tipnout,…Jan Nachtigal30.12.2014
Jiné... Nuda v Brně nebyla Víkend v Brně patřil Marketing festivalu a nuda to rozhodně nebyla. Supr vystoupení, fajn lidi,…Jan Nachtigal3.11.2014
Práce Web ostrý jako břitva Knížka Web ostrý jako břitva byla odkládaná a očekávaná - podobně jako tunel Blanka. A…Jan Nachtigal1.10.2014
Práce 9 banálních kroků, které spolehlivě pohřbí každou kampaň Kampaně nefungují, návštěvníci přijdou, ale nenakoupí, agentury a konzultanti dělají svojí práci špatně. A je…Jan Nachtigal12.6.2014
Práce Ověřeno zákazníky nemusí být pro každého Spolehlivých možností, jak se dozvědět, jestli obchod je nebo není spolehlivý zase tolik není a…Jan Nachtigal3.4.2013