Optimalizace konverzí a výkonu (CRO)

Je mnoho důvodů, proč weby přicházejí o peníze a kampaně nefungují. Chyby v použitelnosti patří k nejčastějším a nejzávažnějším – platíte za návštěvy, které nedokážete monetizovat a návštěvníci odcházejí.

Některá problematická místa dokáže odhalit již analýza použitelnosti, pro vyšší výkon jsou ale potřeba náročnější postupy – testování, sledování chování, vstupních stránek, vyplňování formulářů…

Optimalizace konverzního procesu není jednorázová záležitost a počítejte s tím, že celý proces trvá delší dobu. Dlouhodobý je ale zároveň i efekt, který přináší.

Optimalizace konverzí

Používám:

 

  • data z webové analytiky
  • heatmapy, clickmapy, scrollmapy
  • uživatelské testování
  • A/B testování
  • sledování vyplňování formulářů
  • sledování konverzního procesu
  • …a samozřejmě hlavu, selský rozum a zkušenosti…
Heatmapa kliknutí

Optimalizace konverzního poměru nemá jeden konkrétní výstup – je to proces šitý na míru vašemu webu. Podle podmínek i rozpočtu.

Cena optimalizace konverzního poměru je individuální podle rozsahu projektu. Podívejte se, jak probíhá spolupráce

Řešíte podobný problém? Napište mi.

Abych vám dokázal odpovědět, potřebuji pro začátek alespoň základní údaje. Nemusí to být žádné podrobnosti, napište mi spojení na vás, adresu vašich stránek a alespoň stručně kde cítíte problém a co očekáváte.


Používané nástroje
Google Analytics
Search Console
Balsamiq
Hotjar
Optimizely
Teamwork