Práce 9 banálních kroků, které spolehlivě pohřbí každou kampaň Kampaně nefungují, návštěvníci přijdou, ale nenakoupí, agentury a konzultanti dělají svojí práci špatně. A je…Jan Nachtigal12.6.2014
Práce Motivujte zákazníky k objednávce Funkční a logické problémy nejsou jedinou komplikací, proč návštěvníci nenakupují. Možností je více...Jan Nachtigal21.11.2013
Práce 10 chyb, které vás připraví o objednávku Utíkají vám zákazníci před dokončením objednávky a vy nevíte proč? Nejste v tom sami. Přitom…Jan Nachtigal16.10.2013
Cesty Korsická zákoutí Jsou podobná jako jinde ve Středomoří. Méně upravená než v Toskánsku, více rozkvetlá než ve…Jan Nachtigal12.8.2013
Cesty Korsické lampy Korsické lampy jsou úplně obyčejné, často rozbité, fungují na elektriku a staře se jen tváří.…Jan Nachtigal6.8.2013
Práce 10 tipů pro lepší výsledky z vyhledávačů To, že máte dobře provedené SEO a umisťujete se ve vyhledávačích ještě neznamená, že je…Jan Nachtigal29.7.2013
Práce K čemu vám je AIDA Zapomeňte na operu, řeč bude o modelu stupňovitého působení textu na stránce, který patří k…Jan Nachtigal9.7.2013
Práce 5 kroků k úspěšnému behaviorálnímu cílení O využití behaviorálního cílení se vyhledávače snaží už hodně dlouho. Otázka je, co můžete udělat…Jan Nachtigal9.5.2013
Práce Ověřeno zákazníky nemusí být pro každého Spolehlivých možností, jak se dozvědět, jestli obchod je nebo není spolehlivý zase tolik není a…Jan Nachtigal3.4.2013