toskansko3

Pod toskánským sluncem – I ❤ Toskánsko

S trochou nostalgie a sentimentu vzpomínám na devadesátá léta minulého století,kdy jsme byli v Toskánsku poprvé. Dnes je jiné, více komerční, přesto stále krásné.

AB testování

Proč nepoužívat A/B testování

Výrazy jako A/B testování, optimalizace konverzního poměru, optimalizace vstupní stránky… vidím tak často, až bych řekl, že postupně nahrazují tak oblíbené SEO. Nespekuluji o důvodech…

Hotjar

Hotjar – šikovný nástroj „All In One“

Že je testování alfa i omega při ladění webu není žádná novinka, čím ale začít? Dříve než se pustíte například do A/B testování, budete potřebovat hypotézu – a k ní i data.

Nastavitelný pracovní stůl

Stůl pro práci vestoje

Pracovat vestoje – není to blbost? Prý nebolí záda, ale mít křečáky jak provazy taky nebude to pravé ořechové. Vyzkoušel jsem a vůbec to není špatné. Fakt.

SEO a UX

Na výpravě za SEO a UX

SEOUX tour pomalu končí a nakonec jsem byl rád, že jsem se vůbec dostal na jeden z posledních termínů. Nicméně jsem nečekal, že se něco nového dozvím, tak proč jsem tam vlastně lezl?

Cesta po Apulii

Bella Puglia

Mám rád Itálii. Někdy před dvaceti lety jsme objevili Toskánsko, v tu dobu ještě bez davů turistů a poměrně levné. Následoval Řím, Dolomity, Benátky, Kampánie, Sicílie… a Apulie.

Školení Google Analytics

Google Analytics s Honzou Tichým

První účet Google Analytics jsem zakládal na přelomu 2005 a 2006, v době, kdy služba ještě fungovala na pozvánku. Má význam chodit na nějaké školení?

Kdy použít SEO a kdy PPC

SEO vs. PPC – ten dělá to a ten zas tohle

Máme se více věnovat SEO, nebo investovat do PPC? Který kanál vydělává víc a který je účinnější? Oba jsou důležité, ale každý se hodí na něco jiného. Známá věc, přesto dostávám stále stejné otázky…

Semalt - odkazový spam

Je třeba zabít Semalta

Budujete pracně zpětné odkazy? Pak vás určitě potěší, když ve statistikách vidíte, že máte přístupy z cizích zahraničních stránek. A nemusí jich být zrovna málo. Jenže to má háček. Nebo spíš docela velký hák.